۱۹ مرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۳۵

معاون استاندار مرکزی خبر داد؛

پیش ثبت‌نام ۳۳۱ نفر برای انتخابات مجلس در مرکزی تا پایان روز سوم

پیش ثبت‌نام ۳۳۱ نفر برای انتخابات مجلس در مرکزی تا پایان روز سوم

اراک- رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: ۳۳۱ نفر برای انتخابات مجلس در استان مرکزی تا پایان روز سوم پیش ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست بررسی زیرساخت‌های انتخاباتی حوزه انتخابیه، اراک کمیجان و خنداب به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی و با حضور فرمانداران و بخشداران برگزار شد.

بهنام نظری رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در این نشست اظهار داشت: از مجموع ۱۹ هزار و ۱۱۷ نفر از متقاضیانی که تا ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۱۸ مردادماه در سراسر کشور پیش ثبت نام خود را تکمیل و مدارک خود را بارگذاری کرده اند، ۳۳۱ نفر مربوط به ۶ حوزه انتخابیه استان مرکزی است.

وی افزود: مرحله پیش ثبت‌نام انتخابات برای اولین بار و براساس قانون جدید اجرایی می‌شود و پس از آن اطلاعات داوطلبان برای ۶ دستگاه اعم از ثبت احوال، فراجا، دادستانی‌کل، وزارت علوم، وزارت امور خارجه و سازمان امور استخدامی ارسال می‌شود که این دستگاه‌ها مدارک مربوطه را راستی‌آزمایی می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی ادامه داد: پس از فرآیند بررسی اطلاعات و مدارک در مرحله پیش ثبت نام کد رهگیری برای آن دسته از متقاضیانی که مدارک آنان تأیید شده باشد، ارسال خواهد شد.

وی بیان کرد: متقاضیان داوطلبی در انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۱۶ تا ۲۲ مرداد از ساعت ۸ تا ۱۸ هر روز فرصت دارند مدارک و اطلاعات مورد نیاز را در سامانه پیش ثبت نام keshvar.moi.ir بارگذاری کنند.

نظری خاطر نشان کرد: عدم ثبت‌نام داوطلبین در سامانه پیش ثبت‌نام به منزله عدم ثبت‌نام در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهد بود و پس از مهلت تعیین شده برای پیش ثبت‌نام، به هیچ‌گونه درخواستی جهت ثبت‌نام، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

کد خبر 5858573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha